maanantaina, elokuuta 07, 2006

Jihuu, Salainen Neuleystävä muisti minua...




Kaunis kiitos sinulle, rakas SNY. Sain tänään pakettisi ja siihen liittyvän ohjeen ja nyt olen sitten ylpeänä esitellyt sitä lähipiirissäni. Eli muille tiedoksi, minun SNY muisti minua liilan värisillä puuvillasukilla joiden ohje oli Ullassa. Ihanaa. olen tosi tyytyväinen!

Laukkukin valmistui vihdoin viikonloppuna ja lähti heti kanssani kaupungille ”esiteltäväksi”. Nyt täytyy taas alkaa miettimään omalle SNY:lle syyskuun pakettia. Kaupoissa alkaa olla jo syksyn lankoja joten eiköhän jotain lämmittävää liene synny.

3 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei :o)
Toivottavasti sukat eivät ole liian isot, tein hieman "isommat" jos sattuu tuo lanka kutistumaan pesussa. Reissun päällä kun ei päässyt sitä testailemaan :o)
Aurinkoisia päiviä!

SNY

09 elokuuta, 2006 21:27  
Blogger Tuula kirjoitti...

Ei todellakaan vaan ihan sopivat. En vain taida raatsia käyttää muuten kuin unisukkana, ovat niin kauniit.

10 elokuuta, 2006 14:47  
Blogger MysteryKnitter kirjoitti...

Beautiful socks!

08 kesäkuuta, 2008 01:44  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu