keskiviikkona, elokuuta 02, 2006

Kommentointien kanssa ongelmaa...

Olen nyt taikinoinnut noiden kommenttiasetusten kanssa, koska kommentit eivät ilmeisesti pääse läpi. Sanon tässä vain tiedoksi Salaiselle Neuleystävälleni, Tiitulle ja Pirkolle, että olen toki saannut kommenttinne ja kaunis kiitos niistä. Tyhmä ei vain ymmärrä miten saisi ne näkymään blogilla! No, eiköhän tämä tästä. Kuten Pirkkokin tietää, olen ajan kanssa ratkonut ongelmia aiemminkin, nappejakin olen onnistunut saamaan näkyviin vaikka ensin takkusikin. Ihan julkiset kiitokset avusta...

Olen itselleni jokseenkin ärtynyt kaikista keskeneräisistä käsitöistä. Huomasin vain kuinka paljon niitä on kertynyt taas jälleen kerran. Yhteen aikaan lupasin itselleni etten aloita mitään uutta ennen kuin suurin osa keskeneräisistä on tehty loppuun. Nyt viimeaikoina on taas lipsahtanut ja käsityökorini on täyttynyt keskeneräisistä projekteista. Siivotessani vannoin että nyt otan itseäni niskasta kiinni ja alan järjestelmällisesti tyhjentämään keskeneräistä varastoa.

Eli työn alla ovat:

  • kesäkassi virkkaamalla
  • sukat seiskaveikasta
  • hardangerliina
  • kirjottu liina
  • kirjottu taulu
  • virkattu liina
  • virkattu huivi
  • + vähän pientä muuta...

Olen viimeaikoina huomannut näön kanssa ongelmia ja käsitöiden tekeminen television ääressä on tosi vaikeaa. Miinusta linsseissä on joku 4 ja tarkkaa työtä tehdessä on pakko ottaa lasit pois päästä. Sitten en näe televisiosta kuin haamuja...Optikolla pitäisi käydä kun saisi aikaseksi...