tiistaina, elokuuta 08, 2006

Laskuri toimii...ja on arvonnan aika

Kiva! Laskuri toimii ja yllätyksekseni blogillani on kävijöitä vaikka joskus odottaisi ehkä vähän enemmän kommentteja. Nyt kun kommentitkin tulevat perille... Joku sanoi omalla blogillaan, en muista kuka, että muuten on semmoinen tunne kuin yksin puhelisi. Täten haluankin aloittaa arvonnalla, eli: kaikki jotka lukevat minun blogiani ja haluavat mukaan arvontaan kommentoikaa tähän postaukseen. Osallistumisaikaa 13.8 saakka, lueskelen sitten kommentit ja suoritan arvonnan ensi viikon alusta. Jotain kivaa on luvassa, vaikka Salainen Neuleystävä-kierroskin on meneillään...

Tämän sain kaikkien kesäpäivää lohduttamaan tai muuten vain naurattamaan eräältä hyvältä ystävältä:

Kaikille mukaville naisille

ELÄMÄ
Kun olin nuorempi, painoinmuutaman kilon vähemmän. Minun ei koskaan tarvinnutvetää vatsaani sisään
kun pidin päälläni tiukkaa mekkoa.
Mutta nyt kun olen vanhempikehoni on vapautunut. Vyötäröni kohdalla onelastista mukavuutta.
Italialaisten kenkien koko on oltava ainakin kaksi kokoaisommat, jotta jalat ylipäätänsäkäänmahtuvat sisään ja sukkahousujen haaraosa jääusein polvien korkeudelle.
Mutta, olen myös oppinut, että ei ole mitään väliä mitätapahtuu, mitenmustalta kaikki tänään vaikuttaakin; elämä jatkaakulkuaan ja huominen on joparempi päivä.
Olen oppinut, että tapa, jollahenkilö käsittelee seuraavatkolme asiaa kertoo hänestä paljon; sateinen päivä, eksyneetmatkatavarat ja sotkuunjoutuneet joulukoristeet.
Olen oppinut, että olisuhteesi vanhempiisi mikätahansa, tulet kaipaamaan heitä kun heitä ei enää ole.
Olen oppinut, että se, ettähankkii rahaa ja tavaroita, ei ole sama asia kunhankkia itselleen elämä.
Olen oppinut, että elämä joskus antaa minulletoisenkin mahdollisuuden.
Olen oppinut ettei elämän läpi voi kävellä räpylä kummassakinkädessä, joskus on tilanteitajolloin pallo on heitettävä takaisin.
Olen oppinut, että kaikki tarvitsevat lämpimän ajatuksenja ystävällisen taputuksen olkapäälle.
Olen oppinut, että minulla onvielä paljon opittavaa.
Olen oppinut, että ihmiset tulevat unohtamaan mitä etsanonut tai tehnyt, mutta he eivät tuleikinä unohtamaan mitä sait heidät tuntemaan.
Lähetä tämä viesti viidelleainutlaatuiselle naiselle tänään jajotakin mukavaa tuleetapahtumaan... Oletpa ainakin kertonut jollekintoiselle naiselle, että hän onmielestäsi fantastinen, ja ehkäpä saat hänethymyilemään edes vähäsen.

Täsmää todella hyvin ainakin minuun...

Teksti on ihan vapaasti kopioitavissa ja lähetettävissä eteenpäin. Lähetin sen mm. serkulleni Yhdysvaltoihin ja hän oli täsmälleen samoilla linjoilla kuin minäkin. .

Kävin ostoksilla ja löysin vielä lisää materiaalia Salaista Neuleystävääni ilahduttamaan mutta siitä ei sen enempää etten paljasta liikaa. 26.8 on tiedossa Venetsialaiset ja sen merkeissä Raclette-ilta ystävien mökillä, sinnekin täytyy tehdä jotain mukavaa, mutta enpäs paljasta. Tiedän että hekin seuraavat tätä blogia jonkinverran. Hihii...

Sarjassa keskeneräiset käsityöt olen ottanut työn alle kirjotun liinan, sen virkattu pitsi on mukava matkakäsityö ja kirjontaa harrastan sitten kotona. On sen verran mittaa liinassa etten raahaa mukanani vaan istun kiltisti kotona nojatuolissa. Laitan sitten vasta kuvat kun valmistuu.

18 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mää ainakin haluan osallistua:) Kurkkaisen tänne säännöllisesti... Monesti vaan ei tule kommentoitua mitään.

08 elokuuta, 2006 15:18  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mää haluun kans mukaan :) Luen kanssa säännöllisesti, mutta tais olla etten pystynyt kommentteja laittaman. Nyt sekin onnistuu :)

08 elokuuta, 2006 15:25  
Blogger Stricker kirjoitti...

Minä myös mukaan! Yritän muistaa aina välillä kommentoida varsinkin uusia löytämiäni blogeja ja muitakin, etenkin jos on jotain asiaa, mutta viime kuukausina kommentit ja lukeminen ovat jäänet aivan hunningolle muuton takia ... mutta lupaan parantaa tapani :-).

08 elokuuta, 2006 15:41  
Blogger Mari kirjoitti...

mie kanssa tahon mukaan arpajaisiin :)

08 elokuuta, 2006 16:24  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tahtoo osallistua =) Säännöllisesti tulee täällä vierailtua...

08 elokuuta, 2006 16:26  
Blogger mina hanse kirjoitti...

Kyllähän täälläkin luetaan, mutta olen aika hiljainen muuallakin :)

08 elokuuta, 2006 16:27  
Blogger Pirkko kirjoitti...

Ammuu :D

08 elokuuta, 2006 16:48  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mukaan, mukaan. Kommentoinnit tahtoo aina jäädä tekemättä, niin mukava kuin niitä onkin lukea sitten kun niitä saa. Tietää että joku on huomannut!

08 elokuuta, 2006 17:33  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Säännöllinen lukija minäkin, lupaan yrittää kommentoida ahkerammin ;)

08 elokuuta, 2006 19:56  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mukaan liityn minäkin! :)

08 elokuuta, 2006 20:03  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Minäkin mukaan arvontaan!

09 elokuuta, 2006 08:58  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Minä en osallistu :o)
Voisi sitten tämän jälkeenkin koettaa muistaa vierailla yhtä ahkerasti kuin nytkin
SNY

09 elokuuta, 2006 21:31  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tulin tänne Ihan Itsen linkin kautta kurkkimaan ; ) Ihan hyvään aikaan näköjään. Haluan osallistua arvontaan!

10 elokuuta, 2006 20:58  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Miksiköhän tuo kommentointi on niin vaikeaa - vai onko se?
Joka tapauksessa minäkin luen kyllä juttujasi! Ja mukana arvonnassa, jookos.

11 elokuuta, 2006 12:55  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ilu voittaa!

11 elokuuta, 2006 16:47  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Täällä myös säännöllinen vierailija (hiljainen sellainen)... =)

11 elokuuta, 2006 17:34  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mukaan tahdon ma.vierailen useinkin mutta blogeja on NIIN paljon että nopeasti pitää kahlata läpi,muuten menee kaikki aika ;-) koneella

12 elokuuta, 2006 14:55  
Blogger Lape kirjoitti...

Vierailen aina kun olet päivittänyt ;)

13 elokuuta, 2006 17:32  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu