perjantaina, maaliskuuta 02, 2007

Vaihtoja..Byten..Exchanges..

Nyt on pakko sitten päivittää ilman kuvia koska mitä olen saanut valmiiksi menevät lahjoiksi ja vaihtoihin mm. SNY:lle. Laitan kuvat sitten kun asianomaiset ovat omat pakettinsa avanneet. Sain eilen Lennulta tietää oman vaihtoparini Stitched Mailart vaihdossa. Aiheena ovat laulut tai runous. Tästä tulee jännittävää koska on kysymyksessä ensimmäinen Stiched Mailart vaihtoni.
***
Nu är jag tvungen att göra en uppdatering utan foton. Allt det jag har fått färdigt går till antingen presenter eller till olika byten. Jag sätter in fotona så fort alla har fått sina paket. Igår skickade Lennu mitt par i Stitched Mailart bytet. Motivet ska vara antingen sång eller poesi. Det här blir spännande eftersom det är mitt första Stitched Mailart byte.
***
I´m forced to write without any pictures this time. All I have done is going to someone as presents or exchanges. I publish the pictures when everyone has received their parcels. Yesterday
Lennu sent me my pair in the Songs/Poems exchange on Stitched Mailart . This is so exiting! It´s my first Stitched Mailart exchange.

Tunnisteet:

1 kommenttia:

Blogger MysteryKnitter kirjoitti...

I would not dare. I couldn't make that mail art. I don't have those skills. My partner would get a huge disappointment. I don't want that.

17 syyskuuta, 2011 02:05  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu