tiistaina, huhtikuuta 10, 2007

Ja voittaja on..Och vinnaren är...And the winner is...

10 000 kävijän arpajaisissa voiton vei Virpi! Onnea onnea onnea! Laita tulemaan yhteystietoja niin laitan paketin postiin!
***
Vinnaren i 10 000 besökarens lotteri är Virpi! Grattis! Skicka mig din adress via e-mail så får jag iväg paketet!
***
The winner in the 10 000 visitor lottery is Virpi! Congratulations! Mail me your adress! I post your parcel as quick as possible!
***
Sitten pääsiäiseen! Aivan ihanaa oli levätä. Selkäranka kiukkuili kuitenkin sen verran että hiihdin vain yhtenä päivänä. Loput toimin kuskina ja sain odotellessani vaikka mitä kivaa aikaan. Ensi viikolla postitteva MailArt on vuoritusta vailla valmis ja ensimmäinen "Anna-hyvän-kiertää"-lahja lähtee myös tällä viikolla taipaleelleen. Laitan heti kuvia kun paketit löytävät perille!
***
Sedan till Påsken! Det var jättehärligt att få vila ut och trots att min ryggrad smärtade så pass att jag skidrade bara på fredagen, kunde jag ändå handarbeta. På MailArt-kuverten som ska postas nästa vecka fattas bara fodertyget. Den första "Låt det goda cirkulera"-presenten skickar jag iväg i veckan. Bilder publiceras så fort var och en har fått sina paket!
***
And the the Easter! It was just wonderful to rest, eventhough my I had problems because of my fibromyalgia. I could ski only one of the days but was glad to be able to do some cross-stitching when I waited for my husband. The MailArt-envelope which I post next week is nearly ready and I send away the first PIF this week. As soon as everyone gets their parcels I can publish some photos.

Tunnisteet: , ,

2 kommenttia:

Blogger Lennu kirjoitti...

Hyvä että oli hyvä loma :) Mukava nähdä sitten kuva kuoresta, täälläkin on tuo kuori jo melkein valmis!

10 huhtikuuta, 2007 13:33  
Blogger Sofie kirjoitti...

Hejsan!
Tack för ditt inlägg på min blogg. Roligt med nya bekanta!
Det där Baycon-pulvret, var får man tag på det? Mannen och jag blev nyfikna att prova det.
Fina saker du har på din blogg, länge leve handarbete:)
Allt gott,
Sofie BN

12 huhtikuuta, 2007 20:55  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu