perjantaina, maaliskuuta 16, 2007

Tämähän on vallan hassua...Det här är ju lustigt...This is so funny...

No niin! Tässä kuvasatoa SNY:ltäni ja SRPY:ltäni. Ristipistoystäväni muisti minua ihanalla Ihaa-kortilla ja tarroilla! Kiitos! Olen kyllä niiiiin ihastunut tuohon Nalle Puhin valloittavaan ystävään.!
***
Så där ja! Här lite bilder på vad mina hemliga vänner har skickat mig! Korsstygnsvännen skickade mig denna söta kort på Ior samt klistermärken. Jag är då såååå förtjust i Nalle Puh´s vän!
***
Okay then! Here´s some pictures of what I´ve got from my secret friends! My stitching friend sent me this Eeyore-card and some stick-on labels. I just love this friend of Winnie the Poohs.

Mikä on todella hassua on se että nyt minulla yhtäkkiä onkin kaksi salaista neuleystävää. Eli ensimmäinen paketti jossa oli Seitsemän Veljestä lankaa ja Maraboun tummaa suklaata oli ensimmäiseltä ystävältäni jonka pakettia odottelin helmikuussa. Nyt sitten sain kuin sainkin häneltä sitten paketin. Kaunis kiitos sinulle ja toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Toivottavasti viivästymisen syynä ei ollut sairaus tai mikään muu vakava asia.


Toisen paketin oli lähettänyt varaystäväni jonka Tuija hankki minulle. Paketin hain eilen postista ja tässä kuvasatoa sen paketin sisällöstä. Kaunis kiitos myös sinulle!
***
Det som är verkligen lustigt är att jag plötsligt har två hemliga stickvänner. Det första paketet jag fick var tydligen av den första vännen som jag väntade post av redan i februari. Paketet innehöll Seitsemän Veljestä-garn och Marabou mörk choklad. Tack snälla du! Hoppas allt är väl med dig! Jag önskar att förseningen ej berodde på någon sjukdom eller något annat allvarligt!
Det här övriga bildmaterialet är det som min andra hemliga stickvän som Tuija skaffade mig istället har skickat. Ett stort tack till även dig!
***
This is so funny! First it seemed that I don´t get anything from any knitting friend. Now I have two friends sending me presents! The first parcel I got and told you about yesterday was from the friend who was supposed to send me something in february. Well, when I didn´t get any parcel Tuija arranged me an other friend and she sent me the parcel I received from the postoffice yesterday and which I took these picture of. A big hug and thanks to you both! I really hope that it wasn´t anything serious that caused the delay in the first place.



Suklaa maistuu aina
***
Choklad är alltid gott!
***
Chocolate is allways good...






Eikö nämä olekin kauniita!
***
Visst är de här vackra!
***
Look, how beautiful....
Näiden lisäksi paketissa oli vielä kolme kerää Nalle-lankaa punaisen eri sävyinä joten Nalle-sukat eivät hetikohta lopu kesken!
***
Utöver detta innehöll paketet ännu tre nystan Nalle-garn så jag kommer att ha Nalle-strumpor i framtiden!
***
My knitting friend sent me also three different reds of Nalle-yarn so in the future I wont be without Nalle-socks!
Niin! SRPY! Kyselit minkä tyyppisistä ristipistoista pidän. Olen oikeastaan kaikkiruokainen mutta erityisesti pienet pistot ja pieniruutuiset kankaat ovat lempimateriaalia...Pidän keittiöön liittyvistä aiheista.
***
Javisst ja! Korsstygnsvännen! Du undrade över vad jag har för favoriter vad gäller korsstygn! Jag gillar speciellt små stygn och smårutiga tyger. Köksmotiv är mina favoriter...
***
Oh, I almost forgot..My stitching friend wanted to know what my favourites in stitching are. Well, I like small stitches and aida and evenwave with small count. Kitchen motives are my favourites too...



Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu