tiistaina, maaliskuuta 06, 2007

Vähäs mitäkin...Det ena med det andra...This and that...

Olen ollut ahkerassa sähköpostiyhteydessä Tuijan kanssa viime aikoina koska valitettavasti SNY 2007 helmikuun pakettini antaa vieläkin odottaa itseään. Harmittaa totta kai, eikä niinkään pakettien toivossa vaan Tuijankin puolesta joka on sitoutunut olemaan emäntänä ja sitten käy näin. Itse en oikeastaan voi sen enempää omista lähetyksistäni kommentoida etten vain paljasta itseäni liian varhain. Toivottelen vain kaikille osallistujille kivaa SNY kautta. Tiedän että oma SNY-juttunikin on ratkeamassa, niin emäntämme on luvannut.
***
Har mailat flitigt med Tuija som är värdinna i årets finska Hemliga Stickvännen byte. Mitt februaripaket har nämligen inte anlänt än. Känner mig ledsen, inte för att paketen skulle vara det viktigaste utan även för Tuijas skull som håller i trådarna. Jag kan tyvärr inte kommentera desto mer om paketen som jag själv har skickat till min vän, för att mitt identitet inte avslöjas för tidigt. Jag önskar er alla som deltar i bytet bra och givande bytesmånader. Jag vet att mitt problem också löser sig, det har Tuija lovat!
***
Have been busy mailing with
Tuija because I haven´t received my february parcel yet in the Finnish Secret Knitting friend exchange. I feel sad, not just because of the missing parcel but also for Tuija who is doing a great job with this exchange. I cannot say more about the parcels I have sent because I don´t want my friend to find out my identity too soon. I wish you all who participate in this a good exchange season. I know that Tuija is working on solving my problem...

Tunnisteet: ,

2 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Heippa! Kannattaako lankaa hakea Haaparannalta? Onko DMC minkä hintaista? Tässä on lähiaikoina taas käyntiä siellä, voisi vaikka hakea lankaakin samalla.

Hauskaa naistenpäivää!

08 maaliskuuta, 2007 20:16  
Blogger MysteryKnitter kirjoitti...

I am sad for you. :(

17 syyskuuta, 2011 02:06  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu