maanantaina, toukokuuta 07, 2007

SNY yllätti...Min hemliga stickvän överraskade mig...A pleasent surprise from my secret knitting pal..


Hain perjantaina postista tämmöisen paketin. Naposteltavaa, mohairlankaa, teetä ja aivan ihana nallekortti. Kiitos SNY, tämä pelasti päiväni!
***
Jag hämtade ett paket på posten i fredags. Godis, te, mohairgarn och ett jättesött nallekort. Tack, min hemliga stickvän, du räddade min helg!
***
I received a parcel on friday. Tea, some candy, mohair-yarn and an adorable card with a teddybear on it. Thank you, my secret knitting pal, you made my day!

Tunnisteet:

3 kommenttia:

Blogger Elizabeth MacGregor-Kirkcaldy kirjoitti...

Oh, what a lovely and thoughtful parcel of goodies from your knitting pal, Tuula! :-)

09 toukokuuta, 2007 20:46  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Toivottavasti oli mieluisa paketti :)
t: Sny:si

10 toukokuuta, 2007 12:56  
Blogger MysteryKnitter kirjoitti...

Your secret knitting friend is very thoughtful.

17 syyskuuta, 2011 02:25  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu