torstaina, heinäkuuta 05, 2007

Noidannuolia liikkeellä...Ryggskott...I have lumbago...

Menee hermot! Tiistai-aamuna käännähdin varomattomasti ja tunsin heti selässä, että taisipa käydä tällä kertaa vähän pahemmin. Lannerangan alueella tuntui aivan hirveä kipu enkä päässyt sen kummemmin istumaan kuin maata. Onneksi sain lääkärille ajan ilta-päiväksi ja noidannuolihan se oli. Arvatkaa vain mikä on mieliala! Olen ollut kotona nyt pari päivää ja tänä aamuna lähdin töihin - lue työmaalle. En minä verstaalla juuri mitään pysty tekemään mutta olenpahan muutamanlainen seuraneiti. Raivostuttavaa tämmöinen kesä kun aina on jotakin...
***
På tisdag-morgon vände jag mig hastigt och kände direkt att det kändes inte bra i ryggen. Jag hade en vansinnig smärta i nedre delen av ryggen och kunde varken sätta mig eller lägga mig ner. Som tur var, fick jag tid till läkare på eftermiddag och fick diagnosen ryggskott. Nu har jag legat hemma i två dagar men beslutade mig för att gå till jobbet i morse. Jag kan ju inte i princip göra något på verkstan, men går väl för en sällskapsdam i alla fall...
***
I made a stupid careless move on tuesday morning and felt immidiately pain in my back. I couldn´t sit down, nor lay down. I went to a doctor and got the diagnosis lumbago, which I had already guessed. I have been at home for two days but decided this morning to go to work. I cannot do anything at the workshop, just to be there...

Tunnisteet:

2 kommenttia:

Blogger ♥ Sari ♥ kirjoitti...

Uh, ei käy kateeksi! Parantelehan selkä kuntoon sinne Oupsi-päivään la 14.7. mennessä. :)

05 heinäkuuta, 2007 21:14  
Blogger MysteryKnitter kirjoitti...

Now you'd better take it easy for a while.

17 syyskuuta, 2011 02:41  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu