keskiviikkona, kesäkuuta 06, 2007

SRPY paljastui...Jag vet min hemliga korsstygnsvän..My secret stitching pal, I know who she is..

Yllättäen salainen ristipistoystäväni paljastui ennen kuin viimeiset paketit ennättivät tulla. Paula on se joka on lähetellyt minulle mieluisia paketteja ja itseasiassa on ihan kiva, että minun osaltani tämä jatkuu vielä Paulan muuton takia.

Tässä vaihdossa oli aika lystikästä se, että sekä Paula että minä pidämme Ihaasta, Lordista ja The Rock elokuvan musiikista. Molempien puoliso/kumppani on peltiseppä ja molemmat tietenkin ristipistoilemme.

Tosi paljon kiitoksia, Paula, lähettämistäsi paketeista. Niiden sisältö on ollut todella mieluista.
***
Det var en överraskning att jag fick veta min hemliga korsstygnsvän innan de sista paketen ens hann fram. Det är Paula som har skickat mig så lyckade paket och i själva verket har jag ingenting emot att det här bytet blev förlängt för min del, p.g.a Paulas flytt till Helsingfors.

Det lustiga med det här byter var att både jag och Paula tycker om I-or, Lordi och musiken till filmen The Rock, med Sean Connery och Nicholas Cage i huvudrollerna. Vi båda har en man som är plåtslagare och naturligtvis har vi båda korsstygn som hobby.

Tack, Paula, så jättemycket för allt du har skickat. Du har gjort mig glad flera gånger...
***
It was a surprise to find out my secret stitching friend before the last parcels. It has been Paula who has sent me such pleasant parcels and to tell the truth, I haven´t got anything against it, that it continues for a while, because of Paula moving to Helsinki.

It is funny that we both like Eeyore, Lordi and the music to the movie The Rock, with Sean Connery and Nicholas Cage. We both have a husband/boyfriend working with sheet metal and of course, we both stitch.

Thank you so much, Paula, for all your parcels. You´ve made me glad so many times.

Tunnisteet:

1 kommenttia:

Blogger MysteryKnitter kirjoitti...

On teillä sitten menneet maut yksiin.

17 syyskuuta, 2011 02:33  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu