keskiviikkona, toukokuuta 23, 2007

Vielä yksi biscornu...Ännu en biscornu...Another biscornu...

Koska SNY:n paljastuspaketti lähti vastaanottajalleen eilen uskaltaudun julkaisemaan tämä biscornun, joka oli hänen ensimmäisessä paketissaan eli valmistui helmikuussa ja lähetettiin vastaanottajalleen maaliskuussa. SNY ja SRPY lähestyvät loppuaan ja olen siis lähettänyt paljastutpaketit. Viimeiset paketit sisälsivät aiheeseen liittyvät käsityökirjat, toivottavasti lahjat olivat mieluisat. Itse en vielä tiedä omia Salaisia Ystäviäni ja tämä kierros on ollut sen verran vaikea etten ole edes yrittänyt selvittää omien pakettieni alkuperää. Kiitokset Tuijalle ja Tuulialle emännöinneistä! Olette hoitaneet homman hienosti!
***
Eftersom jag skickade iväg det sista paketet till min hemliga stickvän igår, vågar jag publicera bilden på den här biscornun jag gjorde åt henne i februari. Hemliga Stickvännen och Hemliga Korsstygnsvännen närmar sitt slut och jag har som sagt avslöjat min identitet till mina vänner. De sista paketen innehöll handarbetsböcker, jag hoppas att båda tyckte om sina presenter. Själv har jag inte fått mina sista paket och har inte heller försökt lista ut vem som skickar paket till mig. Ett stort tack till Tuija och Tuulia som har varit värdinnor! Ni har gjort ett suveränt arbete!
***
I sent the last parcel for my Secret Knitting Pal yesterday and told her who I am. Now I can show you this biscornu I made for her in February. It´s the last month for the Secret Pal exchanges and I have sent the last parcels for both my Secret Pals. The last parcels included books, I hope that both of them like their presents. I don´t know my Secret Pals yet and I haven´t tried to find out who they are. A big thanks to Tuija and Tuulia who were the Exchange Mums this time! You did a great job!

Tunnisteet: ,

1 kommenttia:

Blogger Lennu kirjoitti...

Oi miten kiva pikku biscornu! Ja ihanan huivin olet saanut!

23 toukokuuta, 2007 15:34  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu