perjantaina, elokuuta 25, 2006

Viikonlopun odotuksessa…I väntan på helgen…Waiting for the weekend…

Viikonlopuksi on kivaa tiedossa. Vietämme venetsialaisia lauantaina tuttavien mökillä raglettegrillin ja suklaafonduen äärellä. Olen valmistellut sinne tuliaisia, laitan kuvat sitten ensi viikolla ettei yllätykset paljastu...Nyt vain sitten toivoisi että ilma suosii, vaikka olenkin manaillut tämän kuumuuden kanssa. Eipä silti, aamulla oli jo niin vilpoisaa että olisi haluttanut vetää sukkahousuja jo pitkisten alle. Syksy se on...

Jouduin eilen ostamaan itselleni uuden kännykän, koska edellinen – vanha palvelija – sanoi sopimuksensa irti. Nyt vain sitten harjoitellaan käyttöä...
***
I väntan på helgen...vi har blivit bjudna på säsångsavslutning hos våra vänner på deras sommarstuga. Vi har planerat på att äta raclette och chokladfondy. Bilder på presenterna som jag gjort, sätter jag in först nästa vecka, annars är det ju ingen överraskning. Nu hoppas man förstås på bra väder, trots att jag har förbannat mig över hettan. Faktiskt, imorse kändes det att jag hade velat ha strumpbyxor under jeansen. Det börjar vända sig mot höst…

Jag blev tvungen att skaffa mig en ny mobil. Den förra sa upp kontraktet… Nu gäller det att träna på hur man använder alla finesser…
***
Waiting for the weekend…We are invited to some friends on their cottage. The summerseason is over and we are celebrating with raclette and chocolatefondue. I´ve made some gifts but I can´t publish the pictures on the blog until next week. Otherwise it´s no surprise…Now I hope for good weather, although I have cursed over the sun and the heat. But on the other hand, this morning was so cold, that I wished I had put on more clothes. The autumn is here..

I had to buy myself a new mobil phone. My old one refused to collaborate…Now I have some training to do…

1 kommenttia:

Blogger MysteryKnitter kirjoitti...

I am so sad about your mobile phone. Really, I mean it.

08 kesäkuuta, 2008 01:54  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu