torstaina, marraskuuta 09, 2006

En ole kadonnut...Jag har inte försvunnit...I haven´t disappeared...

Kuten otsikossa jo totesin en ole kadonnut mihinkään. On vain ollut niin paljon töitä etten ole jaksanut enkä ehtinyt päivittää blogiani. Joulupukki on kyllä vähän lupaillut nettiyhteyttä kotiin, ehkä sitten ennätän päivitellä vähän paremmin. Viimeisin valloitus verstaalla muuten on hitsaaminen. Minä olen opetellut HITSAAMAAN! Alkukesästä sinnittelin suojakypärän takaa että eihän tästä voi nähdä mitään enkä minä tätä opi. Televisiosta on kuitenkin jotakin hyötyä. Kakkosen Menolippu-ohjelmassa muutama viikko sitten isäntämies opetti vaimoehdokasta hitsaamaan ja ajattelin että kai minäkin tuon opin. Rehellisyyden nimissä jälki on mitä on eikä minusta todennäköisesti hyvää tule koskaan mutta kuitenkin...

Käsityörintamalla vallitsee huovutushysteria. Olen ostellut Sandnesin Fritidsgarnia ja kutonut pipoa jonka alunperin bongasin erään ystäväni päässä. Aivan ihana!!! Jos onnistuu, kudon sitten joululahjaksikin. Siinäpä oiva idea...

Suru meinaa tulla puseroon, koska on viimeinen SNY ja SRPY-kuukausi. Tämä on ollut todella hauskaa! Olen lueskellut myös muiden osallistujien blogeja ja minusta tuntuu että tyytymättömiä ei taida juuri olla.
***
Som sagt, jag är inte uppslukad av jorden. Tvärtom, det har varit så jäktigt på jobbet att jag har helt enkelt inte hunnit skriva något. Har blivit lovad internet även till hemdatorn, hinner kanske med uppdateringarna bättre efter jul. Måste nämna här att jag har lärt mig att SVETSA. De andra maskinerna som sprättar gnistor i omgivningen har jag faktiskt lyckats med redan tidigare men detta med svetsning har jag haft svårt med. Det kändes helt enkelt att jag inte klarar av det, men det lyckades till slut. Vad kul... I sanningens namn är resultatet än så länge ganska fult och troligtvis blir jag aldrig riktigt bra men...

Håller på med tovning. Jag har köpt Sandnes Fritidsgarn och stickat en toppluva som jag såg på en väninna. Den är jättesöt! Lyckas jag, så stickar jag några till julklappar, vilken idé!

Vad synd att det här är sista "hemliga vännen"-månaden. Det har också varit roligt och det verkar som att samtliga deltagare är nöjda, enligt deras blogger i alla fall.
***
I haven´t disappeared. On the contrary, I have been so busy at the workshop and haven´t simply had the time to write anything. Hopefully I get the internet at home as a christmas present.

I just have to tell you all that I´ve managed to learn how to WELD. I thought it was impossible for me but no... All the other machines that sparks have I worked with the whole summer but welding just felt so difficult. To be honest, the result isn´t very good and will never be but...



Tunnisteet:

1 kommenttia:

Blogger MysteryKnitter kirjoitti...

Ymmärrän tunteesi. En minäkään mestari ole neulomaan, ainakaan sukkia, mutta yritänpähän edes jotenkin saada sukat aikaan. Kauniita niistä ei kuitenkaan tule sittenkään.

17 syyskuuta, 2011 01:27  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu