maanantaina, marraskuuta 13, 2006

Jännittää...Vad spännande...I´m so excited...

Kävin ruokatunnilla sen verran kotona että vilkaisin postin. Kortti SNY:ltä Nykistä, Empire State Buildingistä sekä paketti SRPY:ltä jota en ennättänyt avata vaikka mieli niin teki. Nyt äkkiä kotiin...
***
Var hemma på lunchrasten och kollade posten. Ett vykort från New York, Empire State Building av min hemliga stickvän samt ett paket av min hemliga korsstygnsvän som jag tyvärr inte hann öppna, hur sugen jag än var. Nu rusar jag hem...
***
I went home on my lunchbrake to check the mail. A card from my secret knitting friend on a trip to New York, Empire State Building and a parcel from my secret cross-stitch friend which I had no time to open even though I wanted to. Now I must hurry home...

Tunnisteet:

3 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Toivottavasti paketti ei tuottanut pettymystä, nopeasti se taas tuli perille. Jotain pientä on vielä marraskuun mittaan tulossa...

13 marraskuuta, 2006 18:28  
Blogger Tuula kirjoitti...

Ei todellakaan! Sain aivan mahdottomasti ideoita lehdestä, ennättäisi vain toteuttaa kaikki.

14 marraskuuta, 2006 16:28  
Blogger MysteryKnitter kirjoitti...

Sinulla on kyllä loistava SRPY. Myöntää täytyy, itsekin tekisi mieli osallistua SRPYn, mutta sitä kierrosta ei nyt ole menossa. Katsotaan nyt kuitenkin tämä SNY ensin loppuun, eikä se ihan heti lopukaan, vastahan se alkoi.

17 syyskuuta, 2011 01:28  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu