perjantaina, heinäkuuta 06, 2007

Anna hyvän kiertää II...Låt det goda cirkulera II...Pay it forward II

Ajattelin piristää lukijoitani taas seuraavalla haasteella:Ensimmäiset viisitoista ihmistä, jotka ilmoittautuvat kommentoimalla tähän viestiin, saavat minulta jotain itsepisteltyä. Jotain kivaa, mitä odottaa tulevaksi postissa. Odottamaan voikin joutua jonkun aikaa, sillä en ole vielä tehnyt näitä. Huomaathan, että tätä varten tarvitsen myös postiosoitteesi (sen voi lähettää sähköpostitse myöhemmin.). Juttuun on tietysti pienoinen koira haudattuna :-). Nimittäin jos ilmoittaudut, täytyy sinunkin laittaa tämä sama teksti blogiisi ja antaa hyvän kiertää. Nappasin tähän Tanyan blogin kautta. Lisäksi osallistun tähän Julien ja Joannen blogien kautta.


***
Följande utmaning tänkte jag slänga ut igen till mina läsare:Det här hittade jag i Tanyas blog. Jag deltar i detta även genom Julies och Joannes blog. De första femton som svarar på denna utmaning genom att kommentera, får någonting personligt gjort i korsstygn av mig. Det är något du kan vänta dig att få med posten. Du kanske måste vänta ett tag, för jag gör det personligen för dig och har alltså inte börjat ännu. Märk väl att jag behöver din postadress, den kan du maila mig senare. Det ligger naturligtvis en hund begraven i den här utmaningen: Om du deltar, måste du kopiera texten till din egen blog och låta det goda cirkulera…
***
I found this in Tanyas blog. I also participate through Julies and Joannes blog. Pay it forward The first fifteen people to respond to this post (via the comments section) will get something personally cross-stitched for you. Be sure that I can email you to get your snail mail address. Think of it as something to look forward to getting in the mail. It will be original, stitched by me, but it may not be immediate, as I haven't made them yet. I am not sure what it will be.There is a catch, of course, the way this works is that if you sign up, you have to blog this as well and continue sharing.

Tunnisteet:

3 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hello, I have added you to my PIF. Will you please email me with your name and address and any likes or dislikes that you might have, so that I will know what sort of item to stitch for you.

Brenda
http://stitchersramblings.blogspot.com/

07 heinäkuuta, 2007 03:43  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei ja kiitos toissaillasta!

Oli kiva käydä kylässä ja tavata.
Mukavaa viikonvaihdetta!
tiina

13 heinäkuuta, 2007 10:43  
Blogger MysteryKnitter kirjoitti...

I hope you are better. Stitch with care.

17 syyskuuta, 2011 02:42  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu