perjantaina, heinäkuuta 06, 2007

Lehtiä ja lahjoja...Tidningar och presenter...Magazines and gifts...

Sain vielä Paulalta paketin. Aivan ihanan Lanarten keittiöaiheisen ristipistokitin jonka pistelyyn sormet syyhyävät aivan älyttömästi! Paulahan oli minun SRPY:ni ja tosi kiva sellainen. Monenlaista yhteistä asiaa löytyi matkan varrelta...Kiitos vielä kerran.
***
Paula skickade mig ännu ett paket. Hon var ju min Hemliga korsstygnsvän och en jättebra sådan. Korsstygnskiten med Lanartes köksmotiv fick mina fingrar att klia... Tack ännu en gång!
***
Paula sent me another parcel with Lanartes kitchen kit. A wonderful present which I would like to stitch right away. Paula was my Secret Stiching pal and a marvelous one, we had so much in common...Thanks so much!



Tässä ristipistolehdet jotka serkkuni Helena lähetti Yhdysvalloista. Kind Thougts sisältää pieniä suloisia malleja esim kortteihin. Something for Every Season lehdessä on malleja vuodenaikojen mukaan, kuvia alla.
***
Dessa tidningar fick jag av min kusin Helena från USA. Kind Thoughts innehåller små motiv till att användas i t.e.x. kort. Something for Every Season innehåller motiv för olika årstider, exempel nedan...
***
These are the magazines my cousin Helena sent me from the States. Kind Thougts is full of small motives to use in cards, Something for Every Season has motives for seasonal use, Mothers´day, Christmas etc. Pics below...




Tunnisteet: ,

1 kommenttia:

Blogger Dani - tkdchick kirjoitti...

Great new stash!!!

06 heinäkuuta, 2007 18:45  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu