keskiviikkona, heinäkuuta 11, 2007

Muutos suunnitelmiin...Ändrade planer..A little change in plans...

Ilmeisesti tällä hetkellä on niin paljon Anna-hyvän-kiertää blogeissa käynnissä että en ole toistaiseksi saanut yhtään ilmottautumista. Niinpä päätin tehdä näin:


  1. Teen ensimmäiset lahjat niille joiden Anna-hyvän-kiertää kierrokseen osallistun. Eli Tanya, Brenda, Julie, Joanne
  2. Seuraavat lahjat saavat ihanat SRPY ja SNY. Eli Paula ja Henna
  3. Teen seuraavan serkulleni Helenalle jolta sain ristipistolehtiä Yhdysvalloista.
  4. Sitä seuraavat menevät kahdelle hyvälle ystävälle jotka muistavat aina ulkomailla matkustellessaan ostaa minulle sormustimen. Eli blogittomat Anu ja Lea.
  5. Tämän jälkeen arvon aina yhteen kirjoitukseen kommentoivien joukosta yhden lahjan saajan kunnes 20 on täynnä.

No niin! Nyt on pallo teillä rakkaat lukijani!

***

För tillfället är det säkert många Låt-det-goda-cirkulera på gång i olika handarbetsblogger. Således har jag inte fått en enda anmälan på min och därför har jag beslutat följande:

  1. Jag gör de första presenterna till dem i vilkas blog jag anmält mig i Låt-det-goda-cirkulera. Med andra ord Tanya, Brenda, Julie, Joanne
  2. Följande går till min Hemliga korsstygnsvän och min Hemliga Stickvän. Med andra ord Paula och Henna
  3. Följande present går till min kusin Helena i USA därför att hon skickade mig så fina handarbetstidningar.
  4. Följande två får mina två väninnor som alltid köper mig en ny fingerborg när de är utomlands, Anu och Lea som ej har några blog.
  5. De sista lottar jag ut så att jag lottar ut alltid en som kommenterat mina postningar fram till att jag har 20 personer att skicka till.

Nu är det upp till er, mina kära läsare! Alla har samma möjlighet att få en present!

***

There is so many PIFs going on so I haven´t got any sign ups in mine. Therefore I´ve decided to do it an other way:

  1. I make the first PIFs to the persons whos PIFs I´ve signed up in. They are Tanya, Brenda, Julie and Joanne
  2. The next tow goes to my Secret Stitching and knitting friends, Paula and Henna.
  3. I´ve decided to stitch the next one to my cousin Helena who sent me such nice cross-stitching magazines from USA.
  4. I have two friends who allways remembers to by me a thimble when they are abroad, Lea and Anu and I think that they deserve a PIF.
  5. Then it´s up to you my dear readers. I´ll make a randomely choice among them who has commented after every posting until I have 20 to send presents for.

Tunnisteet:

5 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ei ollut osallistujia enää minunkaan blogissani Anna hyvän kiertää juttuun :(
Minäkin ajattelin että syksymmällä lahjon vähän kommentoijia jollain itsetehdyllä pistelyllä :)
Nyt näyttää kaikki aika menevän pihahommissa :/

11 heinäkuuta, 2007 12:43  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oho, kiva ylläri =)

11 heinäkuuta, 2007 17:16  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mun yksi naapuri kerää myös sormustimia, hänellä on varsin muhkea kokoelma saatuna ympäri maailmaa. Kannattaa kerätä sellaisia joita löytyy joka puolelta eikä vaikka esim. Runebergin tortun reseptejä :-)

12 heinäkuuta, 2007 09:07  
Blogger Unknown kirjoitti...

Hiphei! Haluan tietenkin mukaan arvontaan :-)

12 heinäkuuta, 2007 09:16  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä jo melkein säikähdin, että olenko voittanut, mutta se oli kaimani. ;) En vielä ehtinyt kommentoida tähän viestiin.

Pääsetkö Kalajoelle ristipistotapaamiseen?

13 heinäkuuta, 2007 13:16  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu