keskiviikkona, tammikuuta 16, 2008

Posti toi eilen...I found these in the mailbox...



Taas aivan ihana posti-päivä eilen. Sain Karenin minulle pistelemät Fair and Square-vaihdossa pistelemät neliöt jotka ovat juuri minun mieleiseni. Ihana liila-kuvioinen tee-kannu, kaunis punch-needle tekniikalla tehty kortti, silkkilankoja sekä kangasta jolle heti löytyi käyttöä. Kaunis kiitos, Karen!
***
It was a wonderful mailday again. Karen stitched me these beautiful squares in the Fair and Square-exchange and they look just like me... Purple colour and kitchen motive! You have read my blog real carefully, Karen! I love the goodies too; a card made with the punch-needle technique, some silk-yarn and a piece of fabric which I knew directly where to use. Thank you so much Karen!

Tunnisteet: ,

1 kommenttia:

Blogger Lillie kirjoitti...

I loved the teapot Tuula, very pretty

17 tammikuuta, 2008 09:16  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu